Тренінги

Тренінг«Що таке добре і що таке погано»

Вправа «Комплімент»

Діти стають у коло, вони передають один одному іграшку ( сонечко) кажуть щось приємне або хвалять.

Це добре!

І. Хто в якому стані.

  • Червоний (активний)
  • Жовтий (позитивний)
  • Зелений (спокійний)
  • Коричневий (схвильований)
  • Синій (напруга)
  • Оранжевий (не знаю який)

Діти за допомогою листочка визначають свій стан. Клеять листочок до відповідного кольору.

ІІ. Правила тренінгу.

  • Бути активним.
  • Уважно слухати того, хто говорить.
  • Відповідати швидко вчасно.
  • Поважати думку кожного.
  • Правило піднятої руки.
  • Бути толерантним.
  • Культура спілкування.

Загадка

ІІІ. Вправа «Художники» Улюблені овочі і фрукти.

Діти сідають у коло і малюють. Потім з допомогою деяких слів відгадують, що намалювало.

Гра - руханка. «Фруктовий салат»

Поділити дітей на групи: «яблука», «груші». «апельсини».

Вчитель читає рецепт, а діти піднімаються і сідають, коли вчитель називає якусь групу.

РЕЦЕПТ САЛАТУ

Помити яблука і груші, почистити апельсини. Яблука порізати кубиками, груші - соломкою, а апельсини дольками. Потім яблука, груші і апельсини у салатниці заправити йогуртом і перемішати. Смачного.

  • Хто хотів би з'їсти такий салат?

Висновок. Фрукти смачні і корисні.

Це добре!

ІV. Групова робота. Корисна і шкідлива їжа. Дітей поділити на чотири групи.

  • Домашня кухня.
  • Наші друзі вітаміни.
  • Молоко корисне всім.

Кожна група робить газету, захищає її і рекламує.

Це добре!

  • Експерти. «Шкідлива їжа»

Колаж. Висновок експертів.

Це погано!

V. Дискусія. Куріння.

Дітей поділити на три групи.

  • Хто курить.
  • Веде здоровий спосіб життя.
  • Експерти.

Кожна група робить газету. Потім висловлює свої думки і робить висновки.

Куріння - це смерть! Куріння шкідливе для здоров'я.

Це погано!

Бути здоровим - це здорово.

VІ. Ситуація. «Комп'ютер» Послухайте про одного хлопчика.

Андрійко цілий день сидів біля комп'ютера, грав у різні ігри, переписувався із друзями. Йому не було коли пограти із маленькою сестричкою, допомогти мамі, робити уроки. Хлопчик став погано вчитися, почав хворіти, став злий.

Що ви порадите Андрійкові?

  • На мою думку...
  • Я вважаю....
  • Наукою доказано...

Висновок. Коли добре, а коли погано?

Спорт та ігри на свіжому повітрі - це здоров'я.

Колаж про спорт.

Це добре!

VІІ. Вправа Кольоротерапія.

Діти, візьміться за руки і уявіть себе маленьким сонечком, а зараз коли ваше серце наповнилось теплом, добротою, гарним настроєм і сонечко стало таким великим. Воно всім дарує своє тепло.

Чи змінився ваший настрій після тренінгу?

VІІІ. Вправа «Дерево настрою»

На деревце наклеїти квіти і зелені листочки. Коли більше квітів той настрій веселий.

Це добре!

ІХ. Підсумок.

- Я зрозумів...

- Мені було цікаво...

- Мене вразило...

- Я зрозумів, що...Додайте текст тут...

Тема: Настрiй i почуття. Як вони впливають на нашу поведiнку.

Мета: учити дiтей висловлювати свої почуття, розпiзнавати емоцiї, контролювати свiй настрiй. Розвивати вміння прииносити людям і один одному радість спілкування, вміння підтримати, допомогти. Виховувати шанобливе ставлення до оточуючих та друзів.

Результати тренiнгу.

Наприкiнцi заняття учнi:

- розпiзнають рiзнi види почуттiв;

- називають ситуацiї, якi висловлюють почуття;

- розповiдають про способи покращення настрою.

Обладнання i матерiали: класна дошка, кольорова крейда, роздатковий матерiал, мультимедiйна дошка.

Хiд тренiнгу

I. Оголошення теми та мети тренiнгу.

- Тема нашого заняття « Настрiй i почуття. Як вони впливають на нашу поведiнку.» Сьогоднi ми дiзнаємось про їх рiзноманiтнiсть та навчимося розумiти почуття людей.

- Давайте за допомогою смайликiв визначимо ваш настрiй.

Вежа настрою із смайликів.

( Дiти будують вежуіз вiдповiдних смайликів)

Порівняти, зробити висновок.

II. Ознайомлення з поняттям.

· Робота в парах« Якi бувають почуття»

- Дiти, ви помiчали, як може змiнюватися ваш настрiй? Коли вам весело ви граєтеся, навчаєтеся, а коли сумно - не хочеться нiчого робити. Те, що ви вiдчуваєте в рiзних ситуацiях, називається почуттям.

(Роздати кожному учневi аркуш на якому зображенi рiзнi стуацiї,якiвиражають певні почуття. Дiтям потрiбно назвати їх)

- Отже, те що ви виражаєте в певних ситуацiях i називають почуттям.

III. Руханка . Діти стають у коло.

(Учнi уявляють ситуацiю, i вiдтворюють емоцiю за допомогою звукiв.)

- Зараз я зачитаю текст, а ваше завдання озвучити емоцiї.

Наш Сашко бува веселий

Коли друзi є в оселi ( « Ура-а!»)

Наш Сашко бува сердитий

Коли двiйками побитий( сичать як змiї « С-с- с»)

Наш Сашко сумний буває

Як комп'ютер вимикає ( «Ох!»)

Вiн огиду вiдчуває,

Як в багнюку наступає («Фу-у!»)

А незвичне щось побачить

То дивується одначе (« Ух - ти!»)

Ну, а як чогось злякається

Вiн козак, вiн цим пишається! ( « А-а!»)

Молодці. Всі добре впорались.

2. Гра «Пантоміма»

( Учнi об'єднуються в пари. Отримують малюнки iз зображенням почуттiв. Один учень показує почуття, а iнший вiдгадує. Потiм навпаки.)

- Що було легшее робити: показувати чи вiдгадувати почуття? (Відповіді учнів)

3. Кошик «приємних та неприємних почуттів»

( Вихователь називає почуття, а учнi розподіляють на приємii неприємнi.)

- Ми повиннi пам'ятати, що почуття можуть передаватися вiд однієї людини до iншої. Коли нам страшно, то ми можемо передати цей страх iншiй людинi. Так само i з радiстю. Тож давайте частiше посмiхатися!

4. Вправа « Усмiшка»

- Давайте переглянемо мультфiльм « Крихiтка Єнот».

( Перегляд мультфiльму)

- Хто налякав крихiтку Єнота?

- Кому погрожував Єнот?

- Кого вiн злякав?

- Що йому порадила мама?

- З яким настроєм вiн повертався?

- Діти, потрiбно частiше посмiхатися, тодi i люди будуть ставитись до вас привiтнiше!

5. Вправа « Як покращити свiй настрiй»

- Якщо нам сумно, ми можемо спробувати самостiйно покращити собi настрiй! ( Вiрш А.Костецького « Як зробити день веселим»)

Ти прокинься рано-рано,
лиш над містом сонце встане
привітайся з ластівками,
з кожним променем ласкавимСам гарнесенько умийся,
сам швиденько одягнися,
підійди до тата й мами
і скажи їм:
- Добрий ранок!Усміхнися всім навколо:
небу, сонцю, квітам, людям.
І тоді обов'язково
день тобі -
веселим буде!

Вправа « Сам для себе». Подаруй собі настрій.

(Намалювати малюнок, який піднімає настрій)

Виставка малюнків.

IV. Пiдсумок тренiнгу.

- Дiти, якi є способи покращення настрою?

- погратися на свiжому повiтрi;

- почитати цiкаву книгу;

- погратися в улюбленi iгри;

- подивитися улюблений мультик;

- заспiвати веселу пiсеньку;

- помалювати.

Вправа - очікування.«Школа радості» Заселити будинок смайликами які повинні жити в такій школі.

- Отже, спiлкуючись з людьми, завжди посмiхайтеся. Навiть коли у вас поганий настрiй, намагайтесь його контролювати, щоб у кожного на душі було сонячно.

Тренінг «Ставлення до самого себе та до друзів»

І. Організація.

Діти стають у коло.

  • «Таємнича хвилинка»

Діти зазирають у скриньку на дні якої лежить дзеркало, впізнають себе, але мовчать.

Висновок. Людина - найцінніший скарб.

  • Мікрофон.

Що не можна купити за гроші? (Друга, друзів, дружбу)

Тема. Ти і твої друзі. Ставлення до самого себе та до друзів.

  • Очікування. Що ми очікуємо від сьогоднішнього тренінгу?

- вміння спілкуватися;

- краще взнати один одного;

- правильно обирати друзів;

- подружитись;

(Написати на кораблику свої очікування від тренінгу і відправити їх у морську подорож до «берега Надії» за скарбом.

Правила тренінгу.

  • Бути активним.
  • Уважно слухати того, хто говорить.
  • Відповідати швидко вчасно.
  • Поважати думку кожного.
  • Правило піднятої руки.
  • Бути толерантним.
  • Культура спілкування.
  • Калейдоскоп запитань.

- Кого ти вважаєш найкращим другом.

- Кращий друг-це той...

- Я переживаю, коли мій друг...

- Я радію, коли мій друг...

- Мені хотілося, щоб мій друг...

3. Гра «З чого починається дружба» Діти стають по обидві сторони ширми, протягують один одному руки і починають знайомитись.

(Дружба розпочинається із знайомства , захоплень, посмішки, цікавої розмови) Дружба - це стосунки між людьми, спільні справи.

4. Вправа «Гарячий стілець» Дати швидко відповідь на запитання.

(Діти по черзі сідають на стілець)

- Як ти поведешся коли......

- приятель тебе підвів?

- друг двічі збреше тобі?

- попросить сказати неправду?

- зробить зауваження?

- попросить списати?

- попросить допомоги, коли ти зайнятий?

Що ти готовий зробити заради дружби?

(Відповіді. Друг для тебе особливий, важливий, цікавий, допоможеш, поділишся, підтримаєш, не зрадиш)

5. Ситуації.

« Про Антона і Харитона» (Текст)

Давай з тобою дружити, будемо ділити горе, радість, жити буде легше і веселіше.

«Цвік і Цвірінь» (Текст)

Діти, щоб ви порадили таким друзям?

Отже, справжній друг, який він? (Відповіді дітей)

Вправа «Знайди друга»

Гра «Дружне коло»

Дружно клас у коло став

Друзів всіх своїх назвав

Цей і цей, і цей, і цей,

А найкращий друг ось цей.

Раз, два, три друга обійми.

Асоціативний кущ.


ДругДд

чуйнийчч

Друг - це той, хто тебе любить таким, який ти є. Це може бути хлопчик чи дівчинка.

Діти, світом править дружба, а дружити допомагає правильне виховання.

«Дерево міцне корінням, а людина - друзями»

6. Робота в групах.

- Пригадати як хлопчики повинні поводити себе із дівчатками.

- Ставлення дівчаток до хлопчиків.

Правила для хлопчиків. * Правила для дівчаток.

Що ви готові зробити заради дружби? (Відповіді)

7. Скласти правила.

«Як помирити друзів?»

План дій.

(Підійти, простягнути руки, посміхнутися, обняти, сказати хороше слово)

Мирилки.

Годі, годі сумувати!

Соромно ворогувати!

Ти не злися, схаменись

Та до мене посміхнись.

Геть образа, відійди,

Жде нас дружба назавжди.

  • Вправа. «Розсипанка» Склади прислів'я.

9. Вправа «Бінго»

Із аркуша паперу вирізати чоловічка «друга» і написати на ньому кращі якості друга.

10. Тест. « Чи хороший ти друг?» (зелені і червоні смужки)

1. Ти радієш за друга?

2. Чи вмієш ти слухати друга не перебиваючи?

3. Чи знайомиш друга із своїми приятелями?

4. Чи зможеш ти покинути улюблене заняття заради прохання друга?

5. Чи пишеш ти записки другу?

6. Чи часто ти ділишся із другом секретами?

7. Чи тобі сумно, коли у друга щось не виходить?

8. Чи відвертий ти з другом?

О - ти найкращий друг, * - ти молодець,

О - старайся

Вірш «Друг»

А вірний друг - це та людина,

Яка не кине у біді.

І як прийде лиха година

Пізнаєш друга ти тоді.

Він захистить і допоможе,

Й не вимагатиме подяк,

І сонце вигляне погоже,

І сонечку зрадіє всяк,

А душу затишок обійме,

Бо поруч тебе - вірний друг.

Гра «Так» чи «Ні»

  • Весело навкруг. Сміється і радіє друг. Вам жити краще?
  • Чи коли усі кричать і їм не можна ради дать?
  • Бабусі допоміг хлопчина. Він діти добра є дитина?
  • Тепер усі скажіть мені у сварці жити добре?
  • А як не має забіяк, тоді усім прекрасно?
  • А як серце у всіх ясні, то вам погано, діти?
  • Співає хлопчик добре так, а вам подобається?
  • А як обличчя всі пісні, похмурі, злі і мовчазні, вам добре, діти?
  • Реве і трощить все хлопчак, це теж погано, діти?
  • Тоді скажіть іще мені, як діти б'ються, добре?

Діти пишуть вислів.

Звичайно краще в мирі жити і з усіма дітьми дружити. Щоб усі веселими були, у мирі й злагоді жили.

Колаж «Я та мої друзі»

Рефлексія. Чи здійснилось ваше очікування?

Діти, чи підтвердилося ваше очікування? Коли так, то прикріпіть кораблики до «берега Надії»

Діти, ви подолали всі перешкоди і відшукали свій скарб.

ДРУЖБА - НАЙБІЛЬШИЙ СКАРБ.

Підсумок.

Щоб могли ми гарно жити,

Треба вчитися дружити,

А не кидатись словами,

Щоб не стати ворогами.

І запам'ятай собі -

З другом легше у журбі.

Друг нас виручити може

І в біді він допоможе.

Знай, дитино, мила

(Всі) дружба - це велика сила.

Дружба - це відносини між людьми на основі взаємної довіри, взаєморозуміння, спільних інтересів

А зараз кожний із вас для свого друга намалює смайлик і напише побажання і подарує його.

Створено за допомогою Webnode
Створіть власний вебсайт безкоштовно! Цей сайт створено з допомогою Webnode. Створіть свій власний сайт безкоштовно вже сьогодні! Розпочати